Godmorgon

Sitter helt ny vaken framför min dator och är hur trött som helst. Vill igentligen bara krypa ner under täcket igen! Men det kan jag inte för då kommer jag somna om och försova mig. Idag är det den jobbigaste skoldagen på hela veckan! Sju lektioner på rad. Börjar 8:00 och slutar 14:45. Men får la göra dagen lite roligare än vad den är. När jag kommer till skolan väntar jag på ett Sv prov som jag ska göra. Sen ska jag få  mitt So prov med som jag inte har en enda arning om vad jag kommer få för betyg på det..

Dagens outfit


Idag blev det enkelt. En jeans skjorta, vitt linne och ett par blå jeans.

Kommentarer
Postat av: -

15.45, hahah:D

2010-09-22 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0