Måndag

Nu är det måndag igen och jag är ny vaken. Inga problem att gå upp ur sängen idag. Börjar halv 10 idag men jag tog mig firheten att gå upp kl 6:00. Som vanligt klagar alla på mig varför jag går upp så tidigt men det är mitt problem. Så nu har jag packat en stor väska med kläder till mamma i veckan.
Tror inte det händer något roligt i skolan idag faktiskt. Bara tråkiga lektioner. Som tur är har vi inte gympa för då hade vi haft origentering. Och är inte så sugen på det sen jag hoppa över/i bäcken.. Men nu ska jag pilla i mig lite mat så jag orkar med skoldagen.. Och så att man inte somnar te.x på NO....

Dagens outfit


En ljus rosa tunika från gina. Marinblå silvia jeans från gina och ett halsband med ett kors på.

 





Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare typ hihihihihi

Rätt tight tjej ändå, kan jag få ditt nummer

2010-09-20 @ 22:47:07
Postat av: Hemlig beundrare typ hihihihihi

2010-09-20 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0