Monsterjoggen

Godmorgon! Nu har jag vaknat. Och önska att jag aldrig gjort det för idag är det Monstejoggen.. Har alldrig sprungit det innan men det är la bara att springa. Vi frågade våran gympa lärare hur långt som var bra att springa. Då sa hon "en mil!" Trodde jag skulle dö när jag hörde det. Jag är inte van att springa långt. Kommer börja gnälla efter första varvet, som vanligt när jag springer. Hatar verkligen att springa långa sträckor. Men jag springer runt sjön. Inga uppförsbackar eller något liknande.. Jag springer många varv där istället för att springa dom långa sträckorna. Men ska endå ge gärnet.. Sen blir det att träna i två och en halv timma.. Ska bli skit kul!

Dagens outfit


En stickad koft med lite kortare armar. En ljus rosa blus. Nertil är det
ett par leggins med lite lack på. (Från Nelly)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0