Shopping

Idag har det varit en riktigt lång dag i skolan. Varit massa lektioner och nästan inga raster. Efter skolan åkte jag  till Brämhult för att bli firad i förskott. Det var med min kusin och farmor och farfar. Vi fikade och så fick jag pengar till en kamera. Var där någon timma sen körde dom mig till mamma. Fick dock vänta utanför, innan mamma kom hem för jag hade ingen nyckel. Mamma kom hem med ett paket och i det var det ett par skor (boots). Svarta med två spännen på, från scorett. Jätte snygga nu till hösten/vintern. Sen åkte vi till Netonnet och köpte kameran. En Nikon COOLPIX S3000 silver. Hoppas att det var ett bra val. Har hört att den ska vara bra. Nu blir det till att plugga lite Engelska glosor tills imorgon.


Mina efterlängtade skor





Kamran (Nikon COOLPIX S3000)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart köpte du skorna? Fin blogg!

2010-09-12 @ 21:44:41
Postat av: assd

vart har du köpt dem skorna och den jackan du har på din header:D?

2010-09-21 @ 20:13:29
URL: http://asd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0