Svar på tal

1: Hur länge har du varit tsm med Victor?
Svar: Ca 2 månader tror jag.

2:`Vilken är din favorit affär?
Svar: Har kanske ingen direkt favorit affär men där jag handlar mest blir nog på Gina.

3: Första förälskelsen?
Svar: 2008 den sommaren.

3: Hur många killar har du haft?
Svar: 2st men Victor, som har varit seriöst.

4: Om du vill gifta dig med en kändis vem hade du valt då?
Svar: Inte en enda arning faktiskt.

5:Hur fixar du ditt hår?
Svar: Det beror på vilken frisyr jag har, men jag brukar bara platta det och spreja på det efter.

6: Vad gillar du för musik?
Svar: Jag lyssnar på lite allt möjligt faktiskt, men inte Rock musik..

7: Hur lång är du, och hur mkt väger du?
Svar: 1,65 och väger 47,2

8:Hur ser din drömkille ut? Sportkille? Brat? Smart? Rik? Osv.. (Kom ihåg att en drömkille existerar bara i en dröm.)
Svar: Min dröm kille har nog bruna ögon med blont hår. Sen är han smal behöver inte va vältränad bryr mig inte om det. Sen ska han vara snäll, söt, omtänksam, rolig.


Kommentarer
Postat av: Juve

Du e riktigt snyyggg!

2010-09-28 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0