Godmorgon

Godmorgon! Nu är det lördag och jag vaknar med ett leende på läpparna. Igår var det skit kul, jag och victor var hos Alex och spelade in en låt. Det var skit kul. Det konstiga var att det tog längre tid för mig att lära mig prata i låten än att sjunga. Men men det blev klar och den blev bra med. Blev faktiskt nöjd med den. Så det var en lyckad kväll igår. Nu ska jag ner och äta frukost för är skit hungrig.
Idag kommer min släkt hit för att fira mig och min bror/André. Har redan fått nästan alla mina presenter. Men man kan ju hoppas på en till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp låten?:)

2010-09-25 @ 10:09:53
Postat av: Anonym

Lägg upp låten:)?

2010-09-25 @ 10:10:18
Postat av: Anonym

2010-09-25 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0