Ont

Det blev en kort skoldag.. Jag stod ut tills efter lunch med min mage som värker hur mycket som helst! Men som tur missa jag bara två lektioner. Riktigt jobbig dag. Men nu är jag hemma och det är lungt och skönt och slipper allt ljud.  Man fick ju ont i huvudet på köpet av skolan. Och det var inte det man ville ha direkt. Jag gick till Iris (Skolsköterskan) för att fråga om man kunde få något för att må bättre, förutom Alvedon eller något liknande. Då sa hon salva haha! Alltid lika kul att komma dit. För man får nästan alltid svaret "salva." Men nu ger jag upp och tar en Alvedon även fast jag inte vill. Är inte den personen som tar det i onördan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0